Bericht van Toestelverhuur.nl

Wist jij al dat

wij nu ook games verkopen?

Staat je vraag er niet tussen? Stuur een vraag op.

faq

Bij toestelverhuur vinden wij het verhuren van consoles, telefoons en laptops net zo belangrijk als het beantwoorden van uw vraag.

Betalingen

Wanneer betaal ik mijn borg?
De borg wordt verekend tijdens het afrekenen van uw bestelling.
Wanneer moet ik mijn gehuurde product afbetalen?
Het product betaald u af na het aflopen van de huurperiode. Dit kun je doen d.m.v het bedrag over te maken naar het rekeningnummer dat staat aangegeven op de factuur. Of u kunt contant betalen aan onze ophaalservice.
Is het mogelijk om met Ideal te betalen?
Ja, dit is mogelijk. Echter is dit alleen mogelijk wanneer je een product koopt. Bij het huren van een product sturen wij een factuur op.
Ik wil de huurperiode eerder beëindigen, kan dit?
Dit is mogelijk. Echter betaald u dan wel €7.50 servicekosten.

Service

Hoelang kan ik een product maximaal lenen?
U kunt een product maximaal 6 maanden lenen.
Is het mogelijk om mijn huurperiode te verlengen?
Ja, dit is zeker mogelijk. Bel dan even naar +316 364 010 88 vanaf dit punt kunt u aangeven voor hoe lang u dit wilt verlengen. U krijgt dan wel een aangepaste factuur toegestuurd per e-mail.
Het product is defect, wat nu?
Bij val schade, hardware schade of kwijtraak zal de borg niet worden teruggegeven aan de gene die het product huurd. Bij kleine gebruiksporen en / of krasjes heeft u gewoon recht op uw borg.
Hoe kan ik mijn product ontvangen?
Uw product word thuisbezorgd door èèn van onze bezorgers.
Moet ik mijn product retourneren aan het einde van mijn huurperiode?
Nee dit hoeft niet. Wij laten u optijd weten op welk tijd stip wij dit product weer op komen halen. Dit tijdstip krijgt u per e-mail doorgestuurd.

Product gekocht?

Ik heb een product gekocht maar wil hem graag terug brengen
Bij aankoop van een product is het niet mogelijk om deze terug te brengen. Dit is dan ook de reden dat wij aanraden om eerst een product te huren om hem uit te proberen.
Mijn product is kapot! wat nu?
Bij ons heb je de eerste 2 maanden garantie. Val en breukschade valt niet onder de garantie. Maar mocht het product onverwachts kapot gaan. Kunt u ons altijd bellen en regelen wij een vervangend product.

Contact

Ik heb vragen over mijn product, service of huurperiode, waar kan ik terecht?
Voor vragen kunt u bellen of whatsappen naar +316 364 010 88 of een e-mail sturen naar info@toestelverhuur.nl